Sve cene su prikazane u dinarima (RSD). Prilikom finalne naplate, Vaš račun će biti zadužen za ukupan iznos porudžbine.
Ukoliko želite da otkažete svoju porudžbinu, molimo Vas da nas kontaktirate najkasnije 48h pre planirane dostave poručene robe, u suprotnom smatraćemo da će doći do realizacije i na dan planirane dostave bićete zaduženi za ceo iznos vaše porudžbine. Naš kontakt telefon za sve reklamacije i informacije je +381 (0)62 15 21 541. Možete nas kontaktirati i putem email adrese: office@muffinstore.rs
U ime Muffin Store-a, obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Muffin Store-u (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Dostava se vrši na teritoriji Beograda u zonama dostave označenim na mapi.
Cena usluge dostave u Beogradu iznosi 250 RSD u zoni dostave. Ukoliko adresa isporuke nije u zonama dostave molimo Vas da nas kontaktirate radi provere mogućnosti i cene dostave. Porudžbina je uspešno izvršena kada Vas kontaktiramo i potvrdimo porudžbinu i vreme dostave.
Ako se desi da nismo u mogućnosti da izvršimo dostavu jer se na adresi ne nalazi niko ko bi mogao da preuzme poručenu robu, roba će biti vraćena u našu radionicu, a Vaš račun će biti zadužen za pun iznos porudžbine i dostave. Porudžbina će se smatrati realizovanom.
Ukoliko osoba kojoj se šalje na poklon naš proizvod ne želi da primi Vaš poklon prilikom dostave, kurir će porudžbinu vratiti u našu radionicu, a Vaš račun će biti zadužen za pun iznos porudžbine i dostave. Porudžbina će se smatrati realizovanom.
Ukoliko niste zadovoljni našom uslugom ili proizvodom, molim Vas da nas kontaktirate putem emejla najkasnije 4 sata nakon dostave. Reklamacije primamo samo ako nam uz pisani opis dostavite i slike i/ili video snimak problema na koji ste naišli. Reklamirani proizvod mora biti slikan u zatečenom stanju, nikako pola konzumiran. Zaposleni u Muffin Store-u koji su zaduženi za reklamacije, dužni su da vam odgovore najkasnije 48h po prijemu vašeg mejla. Ukoliko ustanovimo da Vaša reklamacija ima osnova, Muffin Store će Vam vratiti ukupnu vrednost porudžbine.
Naziv: Muffin Store
Poslovno ime: Ljiljana Stanković PR, Muffin Store Beograd
Status: Aktivno privredno društvo
Pravna forma: Preduzetnik
Poreski broj: 112141118
Matični broj: 65902923
Datum osnivanja: 22.09.2020
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Muffin Store se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.
Zajedničkim snagama osmehe
množimo, a brige delimo.
Zajedničkim snagama osmehe
množimo, a brige delimo.
Pon – Sub od 10h do 15h
Nedeljom odmaramo.
Kontakt: +381621521541
Mail: office@muffinstore.rs
Molimo vas da pre poručivanja proverite Zonu Dostave.
©2023 Muffin Store. Sva prava zadržana.
©2023 Muffin Store.
Sva prava zadržana.
Zdravo,
Poručivanje mafina se vrši
minimum dan – dva unapred, u zavisnosti od količine.
Pre poručivanja, proveri da li spadaš u zonu dostave.
Klikni na link, i pronađi zonu.